Komunikacja w biznesie

IDEA

Myślą przewodnią i ideą naszej firmy jest umożliwienie naszym klientom stworzenia systemu pracy, który odpowiada ich osobowości. Sami tworzymy i zachęcamy innych do tego aby tworzyć biznes uwalniający potencjał i możliwości jaki są w każdym z nas. Naszymi klientami są głównie małe firmy, gdzie czas, jego organizacja, talenty właścicieli i pracowników odgrywają decydującą rolę w powodzeniu biznesu.
Nie ukrywamy, że czerpiemy radość z biznesu i pragniemy aby była ona również udziałem naszych klientów. Mamy nadzieję, że wykorzystanie naszej oferty przyczyni się do tego.

Poprawa form kontaktu

Poprawienie jakości i form kontaktu naszych klientów jest sposobem w jaki uzyskują oczekiwane korzyści. Oferujemy nowe formy kontaktu, dostosowane do potrzeb współczesnego odbiorcy towarów i usług.
Nasze usługi uzupełnią i lepiej wykorzystają dotychczasowe kanały komunikacji wewnątrz firmy i na zewnątrz. Dzięki temu poprawią się warunki pracy, przez co praca stanie się przyjemniejsza i efektywniejsza.
Przez wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających jakość i formę kontaktu z klientem wzrasta szansa, że dotychczasowi klienci pozostaną a nowi chętniej skorzystają z naszych usług.

Podstawa: pozostać w świadomości klienta, kontrahenta ...

Kluczowym celem każdego biznesu jest najpierw zaistniec w świadomości potencjalnego nabywcy, wzbudzić zaufanie. Nie da się tego zrobić szybko: jednym maile, telefonem, sms-em. Jest to relacja a relację się buduje. Niekiedy długo.
Trudno jest poświęcić indywidualny czas na tworzenie relacji z każdym potencjalnym klientem szczególnie konsumentem. Temu właśnie służą nasze automatyczne narzędzia.

Otwartość na świat

Jesteśmy otwarci na otaczającą nas rzeczywistość, pragniemy twardo stać na ziemi. Nie tworzymy usług niepotrzebnych, dublujących, kosztownych, nie promujemy "fajerwerków", które są tylko pogłosem osiągnięć w innych dziedzinach teleinformatyki.
Staramy się aby nasze usługi były przydatne, praktyczne, proste a zarazem tanie.