Sygnaturka

Wysyłasz zapewne wiele maili. Nie widzisz w tym nic nadzwyczajnego. Czy wiesz, że te codzienne maile mogą być doskonałym narzędziem pozyskiwania nowych kontaktów .... Tak, dokładnie tak jak piszę: "przy okazji".
Niestety nie stanie się to samo, chociaż nie można nie doceniać informacji, którą przekazują sobie nasi klienci.

Niedoceniane narzędzie marketingowe

Wiele firm, szczególnie tych dużych zna efektywność podpisu e-mail. Krótki tekst na końcu każdego maila to nie tylko "zwykły" podpis ale potężne narzędzie biznesowe. Już dawno zauważono, że podpis e-mail może odgrywać duże znaczenie w promocji biznesu. Pozwala zwrócić uwagę, zaciekawia, sugeruje, intryguje ... W efekcie większa sprzedaż i przychody.
Co zatem powinien zawierać poprawny podpis email aby działał jak powyżej?
Będą to na pewno: nazwa firmy, Twoje imię i nazwisko, stanowisko (nie zawsze), dane kontaktowe - to niezbędne minimum, które raczej nie wzbudzi emocji. Jednak większość maili właśnie jest taka.
Co zatem? Możesz jeszcze dodać adresy profili w mediach społecznościowych, adres strony www, bloga .... i już robi się ciekawiej.
Jednak jak dodasz jeszcze informację o najbliższych wydarzeniach, promocjach, nowym produkcie, zapisaniu się na wydarzenie to otrzymujesz (przy okazji) marketingowy dynamit.
Usługa dla jednoosobowej firmy, bez kampanii banerowych to wydatek 39zł rocznie brutto.
Zapraszamy do kontaktu z nami w tej sprawie.