logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

Kiedy zmiany na zewnątrz firmy zachodzą szybciej niż w jej wnętrzu, zbliża się jej koniec ☠
Jack Welch - General Electric.

Strona główna · marketing · Syngaturka czyli dyskretny marketing

Syngaturka czyli dyskretny marketing

Wiele firm zna zalety korzystania z podpisu e-mail tzw. sygnaturki - krótki tekst na końcu każdego maila. Gdzie zatem miejsce na marketing, nawet dyskretny? Sygnaturka to może być zwykły podpis lub .... potężne narzędzie biznesowe - o czym nie każdy wie 😊. Już dawno zauważono, że podpis e-mail może odgrywać duże znaczenie w promocji biznesu. Przypomnij sobie maile z dużych firm. Pozwala zwrócić uwagę, zaciekawia, sugeruje, zaprasza ... nie pozostawia obojętnym.
Co zatem powinien zawierać poprawny podpis email?
Będą to na pewno: nazwa firmy, Twoje imię i nazwisko, stanowisko (nie zawsze), dane kontaktowe - to niezbędne minimum. Mogą jeszcze być adresy profili w mediach społecznościowych, adres strony www, bloga ... . Mogę też być - i tu zaczyna się robić ciekawie - informacja o najbliższych wydarzeniach, promocjach, nowym produkcie, zapisaniu się itp. Sygnaturka to usługa generowania podpisów na mail w formacie html. Powiesz: proste! - nic bardziej błędnego, różne programy pocztowe wyświetlają w różny sposób ten sam podpis. W naszej usłudze koncentrujemy się na 2 zagadnieniach: - poprawne wyświetlanie podpisu maila w głównych programach pocztowych, - maksymalizacja przekazu marketingowego . Usługa zawiera kilka szablonów o orientacji poziomej i pionowej. Generowane są linki do popularnych mediów społecznościowych. Obsługiwane są kampanie marketingowo-informacyjne ze statystykami. Cena usługi od 39zł brutto rocznie

ostatnimi czasy ...

  • VOX - głos klienta
  • Numer zgłoszeniowy
  • Uporządkowany tydzień pracy
  • Krótka ankieta czyli VOX
  • Opis Telekonferencji Standard

  • inspiracje ...

  • komunikacja
  • marketing
  • organizacja
  • pod prąd
  • "Dlaczego robić z nami biznes? - bo rozwiążemy Twój problem lub ... wskażemy rozwiązanie"

    komunikacja

    Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

    marketing

    Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

    organizacja

    Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.