logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją
Idealna telekonferencja dla małych, średnich i dużych firm. Elastyczna oferta dopasowana do Twoich potrzeb.

✋ WeekPlan to gotowy plan tygodnia do prowadzenia Twojego biznesu. Zaplanuj działania, spotkania, sprawy. Panuj nad swoim czasem.
Kontroluj swój czas i priorytety..

Strona główna · telekonferencje · Opis Telekonferencji Standard

Opis Telekonferencji Standard

Telekonferencja STANDARD - szczegółowy opis

W związku z pytaniami o szczegóły usługi telekonferencja STANDARD przedstawiamy szerszy jej opis oraz sposób użytkowania usługi. Jest to telekonferencja, w której koszt połączenia ponosi każdy z uczestników oddzielnie. Dużą zaletą usługi jest jej stała dostępność niezależnie od miejsca i czasu - większość ofert rynkowych ma tu różne ograniczenia.

1. Szczegóły funkcjonalne Telekonferencja STANDARD

- ilość uczestników łącznie: 20 osób
- maksymalny czas konferencji: nielimitowany
- jeden numer lokalny w wybranej strefie, jest wliczony w cenę usługi
- ochrona dostępu PIN-em dla zapewnienia poufności rozmowy, PIN można zmienić z wyprzedzeniem 24 godzin (zmiana PIN-u powoduje skrócenie abonamentu o 15 dni),
- wysoka jakość dźwięku, dzięki zastosowaniu najnowszych osiągnięć z zakresu transmisji głosu
- każdy z uczestników telekonferencji STANDARD ponosi koszt połączenia z pokojem konferencyjnym
- uczestnik telekonferencji musi się sam wdzwonić do systemu

2. Opłaty

- abonamentowe: 4,75zł netto/m-c w trybie 1roku (czyli 75zł netto/rok),.
- rozszerzenie o podstawową moderację uczestnikami telekonferencji - 10zł netto.
- każda zmiana PIN-u powoduje skrócenie czasu umowy o 15 dni.

3. Korzystanie z usługi

Należy wybrać numer telefonu do telekonferencji (jest to numer stacjonarny). Następnie wprowadzić numer PIN i można rozmawiać z osobami wdzwonionymi do systemu. Zakończenie uczestnictwa w telekonferencji uzyskamy przez rozłączenie połączenia.
Moderator (jeżeli jest wykupiona usługa moderowania) może wyciszyć lub odłączyć uczestnika.
Potrzebna pomoc?
Po zakupieniu usługi służymy instruktarzem "na żywo" (oczywiście z wykorzystaniem naszej usługi telekonferencji) jak zorganizować konferencję (techniczna strona usługi).
Jeżeli potrzebujesz bardziej zaawansowanej usługi (zaawansowana moderacja, nagrywanie rozmów, nawiązywanie połączeń na własny koszt, książka telefoniczna, biling) skorzystaj z usługi Telekonferencja PREMIUM.
Jezeli jeszcze się zastanawiasz czy warto, sprawdź jakie są korzyści z korzystania z telekonferencji.

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.