logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją
Super alternatywa, gdy nie masz aplikacji dla swojego biznesu

TELEKONFERENCJE to zapomniane złoto. Wykorzystaj je do konsultacji, ustaleń i koordynacji. Zaoszczędzisz dużo czasu i pieniędzy.

Aplikacja na telefon, czy potrzebna?

2 minuty czytania, dodany 17.09.2024r
Aplikacje zainstalowane na smartfonie
Mamy smartfony i mamy w nich aplikacje... różne aplikacje, co raz więcej aplikacji. Aplikacje dostarczają oprócz funkcji, które są dla nas znane, zazwyczaj: informacje o produktach, koszyk zakupów, promocje, zniżki, rabaty; niekiedy mają inne funkcji o których nie wiemy a ich dostawca też nie zawsze chce abyśmy je zbyt łatwo zauważyli.
Ponadto, jest ryzyko, że w wyniku błędu aplikacja może stać się "bramą" do naszego telefonu dla różnych nieciekawych ludzi , a to już całkowicie przestaje być dobrym scenariuszem.

Czytaj dalej

Zagrożenia wynikające z instalacji i użytkowania apki na smartfonie

1.5 minuty czytania, dodany 28.11.2025r
Pusty, wyczyszczony ekran telefonu
Wcześniej poruszony był temat posiadania aplikacji na telefon przez firmę. Teraz spójrzmy na to zjawisko od strony świadomego posiadacza telefonu. Aplikację pobieramy z internetu. Zazwyczaj firma, na której stronie zlokalizowana jest wersja do pobrania sprawdza ją pod kątem wirusów - to duży plus i warto z takich serwisów korzystać.
Następnie aplikację instalujemy. Jeżeli w aplikacji jest błąd, może to w skrajnych przypadkach uszkodzić system operacyjny telefonu - to ogromny problem, choć występujący niezmiernie rzadko. Jednak nie można go wykluczyć.
Po zainstalowaniu aplikacji, aby z niej korzystać musimy zazwyczaj mieć dostęp do internetu.

Czytaj dalej

<< Pierwsza < poprzednia [2 / 2] następna > Ostatnia >>

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.