logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

Kiedy zmiany na zewnątrz firmy zachodzą szybciej niż w jej wnętrzu, zbliża się jej koniec ☠
Jack Welch - General Electric.

Strona główna · komunikacja

Call2Help

Uruchomiliśmy specjalny program dla wsparcia organizacji non-profit. Program nazwaliśmy Call2Help. Program funkcjonuje w formie notatnika głosowego.
Firmy non-profit mogą bezpłatnie korzystać z tej usługi w wersji podstawowej tj. z automatycznym komunikatem: "zostaw wiadomośc po sygnale".

Czytaj dalej

Faksy internetowe

Faksy internetowe (faksy wirtualne) - nowe spojrzenie na stary pomysł.
Przedstawiamy prosty i praktyczny system faksów internetowych. Obsługa faksów przez program pocztowy.
Teraz wszystkie Twoje faksy są w jednym miejscu: programie pocztowym.
Odbierasz faksy jak korespondencję e-mail. Cicho i dyskretnie.
Faksy wysyłasz wprost z komputera z dowolnego programu. Dwa podstawowe rozwiązania - w zależności od potrzeb.

Czytaj dalej

Korzyści z telekonferencji

1 minuta czytania, dodany 29.01.2019r
Korzyści z telekonferencji
Nowoczesna firma to ruch, dynamika, zmienność, presja czasu. Nie ma czasu na organizowanie i wysiadywanie na długich spotkaniach. Jeśli tak postrzegasz swój biznes to zapoznaj się z naszą ofertą.
Zorganizujesz konferencję "w lot". Telekonferencja to po prostu rozmowa kilku osób przez telefon.

Czytaj dalej

<< Pierwsza < poprzednia [1 / 2] następna > Ostatnia >>

ostatnimi czasy ...

  • VOX - głos klienta
  • Numer zgłoszeniowy
  • Uporządkowany tydzień pracy
  • Krótka ankieta czyli VOX
  • Opis Telekonferencji Standard

  • inspiracje ...

  • komunikacja
  • marketing
  • organizacja
  • pod prąd
  • "Dlaczego robić z nami biznes? - bo rozwiążemy Twój problem lub ... wskażemy rozwiązanie"

    komunikacja

    Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

    marketing

    Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

    organizacja

    Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.