logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

Kiedy zmiany na zewnątrz firmy zachodzą szybciej niż w jej wnętrzu, zbliża się jej koniec ☠
Jack Welch - General Electric.

Strona główna · Polityka prywatności

Polityka prywatności

Użytkowanie serwisu AUX.PL

Właścicielem serwisu AUX.PL zwanego dalej Serwisem jest Adam Konczewski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AUX. Użytkowanie serwisu wymaga akceptacji zasad Polityki Prywatności podanych poniżej.
Jeśli nie zgadzasz się z Polityka Prywatności, prosimy aby bezwzględnie opuścić serwis, nie prenumerować biuletynów oraz nie zamawiać produktów oferowanych w serwisie AUX.PL.

Dane Osobowe

W czasie korzystania z serwisu możesz zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza lub w inny sposób.
Wymagamy tylko tych danych, które są niezbędne do poprawnej obsługi korespondencji. Brak wymaganych danych skutkuje brakiem realizacji złożonego zamówienia.
Dane podane w serwisie służą jedynie realizacji zamówień, nie będą służyły innym celom, chyba że umówiono się inaczej.

Subskrypcja biuletynu i informacji.

Zaprenumerowanie biuletynu i informacji wysyłanych z serwisu AUX.PL wymaga podania w odpowiednim formularzu swojego imienia i adresu e-mail. Pola te są obowiązkowe.
Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy mailingowej. Adres e-mail jest niezbędny do tego, aby można było wysłać biuletyn bądź informację.

Zamawianie produktów

Zamawianie produktów lub usług może wymagać podania w odpowiednim formularzu pełniejszych danych adresowych. Pola obowiązkowe są oznaczone.

Informacje okazjonalne

Serwis AUX.PL zastrzega sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości osobom, których dane kontaktowe posiada i które zgodziły się z Polityką Prywatności.
Pod pojęciem niezapowiedzianych wiadomości rozumiemy informacje odnoszące się bezpośrednio do obsługiwanych serwisów, czasopism, usług i produktów (np. zmiany, wewnętrzne promocje), niekomercyjne listy (np. życzenia, komentarze osobiste itp.).
Nie wysyłamy komercyjnych informacji od osób trzecich do osób znajdujących się na listach adresowych.

Jawne Dane Osobowe

Dane osobowe podane w serwisie dostępne w sposób jawny (komentarze, inne informacje) mogą być wykorzystane przez osoby trzecie w sposób niezgodny z prawem. Dlatego prosimy o nie udzielanie informacji o swoich numerach telefonów, adresach zamieszkania, adresach email.

Inne formularze

Formularze znajdujące się gościnnie w naszym serwisie (np.reklamy) i dotyczące usług, produktów, serwisów i czasopism nieobsługiwanych bezpośrednio przez AUX.PL nie podlegają Polityce Prywatności.

Cookies (Ciasteczka)

AUX.PL może wykorzystywać pliki cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera internauty identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji.
Cookies są nieszkodliwe ani dla komputera ani dla jego użytkownika i jego danych.
Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku.

Partnerzy

Polityka Prywatności nie dotyczy serwisów i firm reklamujących się w serwisie.

Ograniczenia Odpowiedzialności

Opinie, komentarze wyrażone przez internautów w komentarzach lub w inny sposób nie zawsze są zgodne z opinią właściciela serwisu.

ostatnimi czasy ...

  • VOX - głos klienta
  • Numer zgłoszeniowy
  • Uporządkowany tydzień pracy
  • Krótka ankieta czyli VOX
  • Opis Telekonferencji Standard

  • inspiracje ...

  • komunikacja
  • marketing
  • organizacja
  • pod prąd
  • "Dlaczego robić z nami biznes? - bo rozwiążemy Twój problem lub ... wskażemy rozwiązanie"

    komunikacja

    Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

    marketing

    Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

    organizacja

    Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.