logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Strona główna · marketing

Krótka ankieta czyli VOX

1 minuta czytania
Krótka ankieta
Szukasz prostego systemu ankiet? - poznaj VOX!
Najkrótsza ankieta jaka może być: tylko jedno pytanie i predefiniowane odpowiedzi. Tylko jedno pytanie, czy nie za mało? - rzeczywiście mało, ale nie za mało! Bo im więcej pytań tym mniej odpowiedzi.
Wg różnych badań na jedno zadane pytanie typu: "oceń w skali 1-10" odpowiada średnio około 98% osób, które weszły na stronę ankiety. Już zadanie drugiego podobnego pytania, skutkuje spadkiem ilości odpowiedzi o 7%, dodanie 2 kolejnych tego samego rodzaju pytań skutkuje rezygnacją z udziału w ankiecie przez 3/4 osób, które weszły na stronę ankiety.

Czytaj dalej

ostatnimi czasy ...

  • VOX - krótka ankieta klienta
  • Numer zgłoszeniowy
  • Uporządkowany tydzień pracy
  • Krótka ankieta czyli VOX
  • Opis Telekonferencji Standard

  • inspiracje ...

  • komunikacja
  • marketing
  • organizacja
  • pod prąd
  • "Dlaczego robić z nami biznes? - bo rozwiążemy Twój problem lub ... wskażemy rozwiązanie"

    komunikacja

    Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

    marketing

    Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

    organizacja

    Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.