logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

Kiedy zmiany na zewnątrz firmy zachodzą szybciej niż w jej wnętrzu, zbliża się jej koniec ☠
Jack Welch - General Electric.

Strona główna · Dlaczego warto z nami

Dlaczego warto z nami

Jak mawiał klasyk: "warto z nami iść bo razem lepiej się wędruje do jednego celu a w najgorszym wypadku kawałek drogi przejdziemy w dobrym towarzystwie" - jest to dobra konkluzja wyznawanych przez nas wartości. W pierwszej kolejności będziemy szukać możliwości rozwiązania problemu we własnym zakresie. Jeżeli się to nie uda nie zostawimy Cię samego z problemem. Przynamniej wskażemy, gdzie należy szukać aby znaleźć rozwiązanie.

Korzystamy z technologii, która służy człowiekowi. Jest budowana przez człowieka i dla człowieka. Stosujemy rozwiązania proste w obsłudze dla końcowego użytkownika. Co nie oznacza że są one technologicznie proste czy nie wnoszące dodatkowej wartości. Wskazujemy też na potencjał i możliwości, które już w firmie są obecne, a jedynie dajemy możliwość uruchomienia tego potencjału.

Firma jest nastawiona na wartości, na budowanie i tworzenie dobrych relacji biznesowych. Korzystamy z technologii, ale mamy świadomość, że miejsce kluczowe w biznesie zawsze zajmuje człowiek. W przeciwnym wypadku kwestią czasu będzie gdy będziemy musieli się dostosować do tego co będą w stanie zrobić za nas lub dla nas maszyny. A to rozwiązanie oznacza ograniczenie i uzależnienie naszego człowieczeństwa.

ostatnimi czasy ...

  • VOX - głos klienta
  • Numer zgłoszeniowy
  • Uporządkowany tydzień pracy
  • Krótka ankieta czyli VOX
  • Opis Telekonferencji Standard

  • inspiracje ...

  • komunikacja
  • marketing
  • organizacja
  • pod prąd
  • "Dlaczego robić z nami biznes? - bo rozwiążemy Twój problem lub ... wskażemy rozwiązanie"

    komunikacja

    Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

    marketing

    Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

    organizacja

    Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.