logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

Kiedy zmiany na zewnątrz firmy zachodzą szybciej niż w jej wnętrzu, zbliża się jej koniec ☠
Jack Welch - General Electric.

Strona główna · komunikacja · Korzyści z telekonferencji

Korzyści z telekonferencji

1 minuta czytania, dodany 29.01.2019r
Korzyści z telekonferencji
Nowoczesna firma to dynamika i zmienność - jedyną stałą jest niepewność. W tym artykule poznasz korzyści z telekonferencji jakie może uzyskać Twoja firma.
Niewiele osób ma czas na wysiadywanie na długich spotkaniach i konferencjach. Dodatkowa pandemia ogranicza nam możliwości spotkań. Coraz częściej patrzymy na czas jako wartość. Koszt przejazdu na spotkanie coraz częściej jest postrzegany jako niepotrzebny wydatek. To są fakty.
Jeśli tak postrzegasz swój biznes to zapoznaj się z zestawem korzyści jakie płyną wraz z wprowadzeniem telekonferencji do firmy. Poznaj też naszą ofertę telekonferencji . Telekonferencja to po prostu rozmowa kilku osób przez telefon. Mając wykupioną naszą usługę zorganizujesz konferencję "w lot". Bez czekania na przydział numeru, bez limitu czasu na telekonferencję. W przeciwieństwie do rozwiązań opartych o urządzenia np. w telefonie komórkowym, nasze rozwiązanie jest zewnętrzne w stosunku do infrastruktury telekomunikacyjnej w firmie.
Dla kogo będzie to dobre rozwiązanie?
- Twoja praca wymaga wielu jednoczesnych rozmów, często z tymi samymi osobami
- prowadzisz aktywny tryb życia
- dużo jeździsz
- regularnie prowadzisz kilkuosobowe narady
- spotkania odbywają się z osobami, które przyjeżdżają kilkadziesiąt (kilkaset) kilometrów aby brać w nich udział
- często konsultujesz się z różnymi specjalistami jednocześnie

Wymierne korzyści z telekonferencji

Telekonferencje to nie wymysł, to realne oszczędności i chyba już wymóg:
- nie tracisz czasu na dojazd na spotkanie
- słyszysz opinie innych osób
- informacje masz niejako z "pierwszej ręki"
- jawność ustaleń
- większe zaangażowanie - "wszystko wiemy"
- spotkanie kilku "zapracowanych" osób w jednym miejscu jest niemożliwe ale rozmowa telefoniczna tak!

Dlaczego korzyści z telekonferencji będą największe u nas?

Nie każdy będzie zadowolony z naszej oferty. Zgodnie z definicją naszych wszystkich usług: usługa ma być prosta w obsłudze oraz powinna mieć niewygórowaną cenę.
Prostota:
- jeden stały numer przez cały czas korzystania z usługi (niewiele firm daje taki komfort!).
- żadnych "specjalnych urządzeń" - wystarczy jakikolwiek sprawny telefon
- ochrona PIN-em (możesz z PIN-u zrezygnować, sam numer w zasadzie jest PIN-em)
- czysta jakość dźwięku
- podstawowa moderacja uczestników telekonferencji
- możesz nagrywać telekonferencje.
Drugi element naszego planu jakościowego: niska cena. W zależności od potrzeb, za naszą usługę nie wydasz więcej niż 200zł rocznie brutto. Jeżeli zechcesz nagrywać rozmowy to koszt niestety znacznie wzrośnie.

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.