logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

Kiedy zmiany na zewnątrz firmy zachodzą szybciej niż w jej wnętrzu, zbliża się jej koniec ☠
Jack Welch - General Electric.

Strona główna · komunikacja · Korzyści z telekonferencji

Korzyści z telekonferencji

1 minuta czytania, dodany 29.01.2019r
Korzyści z telekonferencji
Nowoczesna firma to ruch, dynamika, zmienność, presja czasu. Nie ma czasu na organizowanie i wysiadywanie na długich spotkaniach. Jeśli tak postrzegasz swój biznes to zapoznaj się z naszą ofertą.
Zorganizujesz konferencję "w lot". Telekonferencja to po prostu rozmowa kilku osób przez telefon.
Dla kogo:
- Twoja praca wymaga wielu rozmów, często z tymi samymi ludźmi
- prowadzisz aktywny tryb życia
- dużo jeździsz
- regularnie prowadzisz kilkuosobowe narady
- spotkania odbywają się z osobami, które przyjeżdżają kilkadziesiąt (kilkaset) kilometrów aby brać w nich udział
- często konsultujesz się z różnymi specjalistami jednocześnie
Wymierne korzyści
Telekonferencje to nie wymysł, to realne oszczędności, to wymóg:
- nie musisz tracić czasu na dojazd na spotkanie
- słyszysz opinie innych osób
- informacje masz niejako z "pierwszej ręki"
- jawność ustaleń
- większe zaangażowanie - "wszystko wiemy"
- spotkanie kilku "zapracowanych" osób w jednym miejscu jest niemożliwe ale rozmowa telefoniczna tak!
Dlaczego własnie u nas?
Przede wszystkim ma być prosto i tanio:
- nie musisz mieć żadnych "specjalnych urządzeń" - wystarczy jakikolwiek sprawny telefon,
- musisz tylko pamiętać numer do telekonferencji i PIN (możesz z PIN-u zrezygnować),
- wysoka jakość dźwięku,
- możesz nagrywać telekonferencje (wersja Premium).

ostatnimi czasy ...

  • VOX - głos klienta
  • Numer zgłoszeniowy
  • Uporządkowany tydzień pracy
  • Krótka ankieta czyli VOX
  • Opis Telekonferencji Standard

  • inspiracje ...

  • komunikacja
  • marketing
  • organizacja
  • pod prąd
  • "Dlaczego robić z nami biznes? - bo rozwiążemy Twój problem lub ... wskażemy rozwiązanie"

    komunikacja

    Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

    marketing

    Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

    organizacja

    Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.