logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

✋ WeekPlan to gotowy plan tygodnia do prowadzenia Twojego biznesu. Zaplanuj działania, spotkania, sprawy. Panuj nad swoim czasem.
Kontroluj swój czas i priorytety..

Strona główna · komunikacja · Telekonferencja w zawodzie nauczyciela

Telekonferencja w zawodzie nauczyciela

Telekonferencja w zawodzie nauczyciela
1 minuta czytania Osobami, które najczęściej korzystają z telekonferencji są ... nauczyciele oraz osoby prowadzące różne kursy. Nie są to nauczyciele ze szkoły podstawowej, raczej nauczyciele czy osoby uczące np. języków obcych lub prowadzące różne inne kursy.
Na marginesie - pandemia sprawiła, że telekonferencja, wideokonferencja zagościły we wszystkich domach.
Dużym plusem w realizacji nauczania via telekonferencja jest możliwość czasowego wyciszenia użytkowników dzięki czemu, można wyraźnie słyszeć tylko to co mówi wybrany przez nas uczestnik, bez dodatkowego szumu czy pogłosu.

"Telekonferencja jest super - rozwiązany mamy problem wieczornych zajęć!
Ja i dzieci dziękujemy!" - Bartek, nauczyciel

Praktycznie brak wymagań

Niekiedy otrzymujemy zapytanie: "co jest potrzebne aby przeprowadzić telekonferencję?".
Dużym plusem naszych telekonferencji jest brak jakichkolwiek wymagań.
Wystarczy telefon!
Jeżeli chcesz skorzystać z panelu zarządzania wystarczy jakiekolwiek sprawne połączenie internetowe.
Jako wygodne ocenianie jest brak wybierania numerów wewnętrznych i PIN-ów (można ustawić zabezpieczenie w formie PIN-u).
Nie bez znaczenia jest minimum formalnych wymogów związanych z zawarciem umowy. Wszystkie kwestie określa i precyzuje regulamin usługi. Formalności związane z uruchomieniem usługi załatwiane są całkowicie on-line.
Gwarantujemy:
- wysoką jakość połączenia
- stałą dostępność usługi w trybie 365/7/24.
Czas trwania pojedynczego spotkania oraz łączny w trakcie trwania usługi nie jest limitowany.

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.