logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Strona główna · komunikacja · Telekonferencje STANDARD

Telekonferencje STANDARD

Opis usługi Telekonferencja STANDARD
Najpopularniejsza i najprostsza nasza usługa. Nie wymaga jakichkolwiek ustawień po stronie użytkownika! Telekonferencja ta jest dostępna dla każdej firmy.
Podstawowe cechy tej Telekonferencji:
- ilość osób uczestniczących do 20 osób
- maksymalny czas konferencji: bez ograniczenia
- darmowy numer lokalny w wybranej strefie, jest wliczony w cenę usługi
- ochrona dostępu PIN-em dla zapewnienia poufności rozmowy
- wysoka jakość dźwięku, dzięki zastosowaniu najnowszych osiągnięć z zakresu transmisji głosu
- prosta moderacja telekonferencji przez interfejs www

Korzystanie z Telekonferencji Standard

Jest to podstawowa i bardzo prosta usługa. Korzysta się z niej jak ze zwykłego telefonu. Wybierasz numer dostępowy do Twojej telekonferencji. Po dodzwonieniu się wprowadzasz PIN.
Gdy do telekonferencji dołączy się nowy uczestnik system informuje Cię o tym. Prowadzicie rozmowę. Uczestnik opuszcza konferencję przez odłożenie słuchawki (wyłączenie telefonu).

Wymagania techniczne

Możesz dzwonić skąd chcesz i z czego chcesz! Konferencje mogą być prowadzone przy wykorzystaniu dowolnego telefonu (stacjonarnego, komórkowego, internetowego).
Musisz zadbać o to aby zasięg Twojego telefonu na czas konferencji był jak najlepszy. W telekonferencji Standard nie jest wymagane przebywanie przy komputerze czy połączenie z internetem. Zadbaj aby w otoczeniu było względnie cicho.

Wady i zalety tej usługi

Usługa jest aktywna non stop przez cały okres ważności abonamentu! Nie musisz nawet mieć dostępu do komputera.

Wystarczy jakikolwiek telefon. Czynna non-stop!

Główną zaletą jest możliwość zorganizowania telekonferencji "na biegu". Zaletą jest również atrakcyjna cena, nieco ponad 6 zł/m-c oraz podstawowe zarządzanie uczestnikami konferencji.
Łatwość pociąga za sobą pewne wady: brak zarządzania usługą. Każda zmiana PIN-u skraca ważność abonamentu o 15 dni.

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.