logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Strona główna · marketing · Krótka ankieta czyli VOX

Krótka ankieta czyli VOX

1 minuta czytania
Krótka ankieta
Szukasz prostego systemu ankiet? - poznaj VOX!
Najkrótsza ankieta jaka może być: tylko jedno pytanie i predefiniowane odpowiedzi. Tylko jedno pytanie, czy nie za mało? - rzeczywiście mało, ale nie za mało! Bo im więcej pytań tym mniej odpowiedzi.
Wg różnych badań na jedno zadane pytanie typu: "oceń w skali 1-10" odpowiada średnio około 98% osób, które weszły na stronę ankiety. Już zadanie drugiego podobnego pytania, skutkuje spadkiem ilości odpowiedzi o 7%, dodanie 2 kolejnych tego samego rodzaju pytań skutkuje rezygnacją z udziału w ankiecie przez 3/4 osób, które weszły na stronę ankiety. Tak wygląda statystyka dobrowolnego (niczym nie nagradzanego) udziału w ankietach.
Wymuszenie konieczności napisania kilku słów komentarza czy opinii obniża już w pierwszym pytaniu odsetek odpowiedzi do 82% - to jest prawie 1/5 uczestników ankiety!

Krótka ankieta - czy warto ją uruchamiać?

To zależy jakiej informacji zwrotnej oczekujesz. Jeżeli poszukujesz szybko pełnej informacji to krótka ankieta VOX nie jest dobrym rozwiązaniem. Jednak gdy chcesz budować relację z klientem lub chcesz uzyskać odpowiedzi od maksymalnej liczby osób to jest to bardzo dobre rozwiązanie. Powody "dlaczego?" wymienione zostały powyżej.
Informacje jakie zbierzesz przy okazji krótkiej ankiety VOX to bardzo cenne dane marketingowe.
👍 Wskaźnik reakcji na zaproszenie jeżeli masz liczbę zaproszeń
👍 Szybkość reakcji na zaproszenie
👍 Poznasz ocenę tego o co pytasz w ankiecie
👍 Dzięki opcji komentarza, uzyskasz dodatkowe informacje
👍 Przy dłużej trwających ankietach poznasz trend w ocenach.
Jeżeli uważasz, że to mało, to rzeczywiście krótka ankieta VOX nie jest dla Ciebie.

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.