logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją
Inspirujące usługi biznesowe. Sprawdź, co pomoże Ci prowadzić Twoją Firmę. Oferty bywają limitowane ⏳

TELEKONFERENCJE to zapomniane złoto. Wykorzystaj je do konsultacji, ustaleń i koordynacji. Zaoszczędzisz dużo czasu i pieniędzy.

Strona główna · oferta · Agent Sprzedaży

Agent Sprzedaży

1 minuta czytania
Agent sprzedaży
Agent Sprzedaży to narzędzie dla handlowców ułatwiające proces sprzedaży. W jednym miejscu posiadasz krótki opis wszystkich aktualnych procesów sprzedażowych w postaci czytelnego lejka. Ale to nie wszystko! Oprócz tego masz dostęp do powiązanego z nim terminarza oraz podstawowych statystyk oraz analizy transakcji - zarówno udanych jak i nie udanych.
Dzięki aplikacji Agent Sprzedaży masz szybki wgląd w szczegóły każdego z procesów sprzedażowych w jednym miejscu oraz możesz szybko je aktualizować.
Jeżeli chodzi o nakłady czasu na obsługę aplikacji to jest to rozwiązanie naprawdę minimalistyczne .

Bez wątpienia poprawisz efektywność sprzedaży

Każdy z nas ma ograniczoną ilość czasu, również tego kiedy prowadzimy aktywną sprzedaż. Szybki dostęp do tego co się dzieje w każdym z procesów sprzedaży będzie atutem. Będziesz też wiedzieć co, komu i dlaczego najlepiej się sprzedaje. Możesz gromadzić informacje o czynnikach, które wpływają na sprzedaż lub jej odmowę.

Co możesz zrobić ze swoim leadem?

- szybko go utworzysz, opiszesz czy edytujesz
- łatwo go przemieścisz w lejku (metodą weź i upuść)
- możesz dodawać do niego notatki i zadania
- każdy lead ma swoją historię
- oznaczanie warunków koniecznych do opuszczenia poszczególnych etapów lejka nadaje obiektywizmu w statusie leada
- zamykając leada możesz go dodać do: sprzedanych, zawieszonych, archiwalnych oraz odmówionych.
Po zamknięciu leada możesz dodać przyczyny jego zamknięcia. Przyczyną może być np. wysoka cena, brak potrzeby, odmienność technologiczna itd. - zdefiniujesz to samodzielnie w ustawieniach.
Agent Sprzedaży występuje w 2 wersjach:
- START dla jednego sprzedawcy, który sam zarządza usługą
- SOHO dla kilku sprzedawców, tu ustawieniami zarządza 1 osoba, pozostali sprzedawcy nie mają dostępu do ustawień.
Z usługą można się zapoznać na dedykowanej stronie Agent Sprzedaży - strona domowa.

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.