logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją
Inspirujące usługi biznesowe. Sprawdź, co pomoże Ci prowadzić Twoją Firmę. Oferty bywają limitowane ⏳

TELEKONFERENCJE to zapomniane złoto. Wykorzystaj je do konsultacji, ustaleń i koordynacji. Zaoszczędzisz dużo czasu i pieniędzy.

Strona główna · oferta · Numer zgłoszeniowy

Numer zgłoszeniowy

Funkcjonowanie firmy wymaga niekiedy opracowania systemu zgłoszeń. Nie zawsze zgłoszenia w postaci formularza internetowego są dobrym czy praktycznym rozwiązaniem. Wszyscy też wiemy, że naturalną formą komunikacji jest mowa ludzka. Dlatego też przydatnym rozwiązaniem jest telefoniczny system zgłoszeń.
Rozwiązanie to działa w sposób zbliżony do automatycznej sekretarki. Różnica polega na tym, że całość usługi oparta jest o system informatyczny i telefoniczny numer zgłoszeniowy. Zgłoszenia klientów przesyłane są w formie pliku głosowego na ustalony adres email przypisany do usługi. Możliwość odsłuchania pliku nie jest zatem związana z miejscem, nadto plik można przesłać dalej. Usługę można wzbogacić wstępnym komunikatem (komunikatami) np. informującym o tym jakie dane są wymagane, co to za numer, do czego służy. Oprócz samego nagrania otrzymujemy również numer telefonu osoby dzwoniącej.
Dzięki tej usłudze w/w firma dysponuje całodobowym numerem telefonicznym, na który można zgłaszać informacje przy użyciu telefonu.
Przykładem takiego rozwiązania są stosowane w firmach transportowych rozwiązania typu "jadę nieprawidłowo zadzwoń na numer 123456789, jadę wzorowo zadzwoń na numer 987654321", które pomagają dyscyplinować jazdę kierowców. Kolejnym przykładem zastosowania oprócz klasycznych zgłoszeń są wszelkiego rodzaju konkursy, które pozwalają na gromadzenie odpowiedzi oraz numerów telefonów uczestników konkursu.
Jak widać to rozwiązanie może służyć nie tylko obsłudze klientów ale i wewnętrznym potrzebom firmy.
Koszt usługi w zakresie podstawowym wynosi 49zł netto rocznie.

sekretarka, zgłoszenia, automat zgłoszeniowy, numer zgłoszeniowy, awaria, alert, pomoc

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.