logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją
Inspirujące usługi biznesowe. Sprawdź, co pomoże Ci prowadzić Twoją Firmę. Oferty bywają limitowane ⏳

TELEKONFERENCJE to zapomniane złoto. Wykorzystaj je do konsultacji, ustaleń i koordynacji. Zaoszczędzisz dużo czasu i pieniędzy.

Strona główna · oferta · VOX - krótka ankieta klienta

VOX - krótka ankieta klienta

1 minuta czytania
Krótka ankieta
Internet to domena klienta. To klient decyduje jakie strony przeglądać, w jakich ankietach uczestniczyć, gdzie zatrzymać się dłużej. Warto uwzględnić te priorytety naszego klienta. Warto uwzględnić czas. A jeżeli tak, to warto wypróbować VOX.
VOX to krótka ankieta, która zawiera tylko jedno pytanie, a raczej prośbę o ocenę (opinię). Ankieta pozwala na zakres odpowiedzi od 1 do max. 10.
Taka formuła zapytania daje duże szanse na udział w ankiecie. Dzięki temu, że ankieta jest krótka, liczba osób głosujących jest zbliżona do liczby wchodzących na ankietę. Ankiety rozbudowane mają niewielki odsetek uczestników w stosunku do osób wchodzących.

Aby zachęcić klienta

Aby klient nie zastanawiał się czy dobrze trafił formularz krótkiej ankiety VOX można dostosować wizualnie do kolorystyki własnej firmy. Ponadto zamieszczona jest informacja, kto organizuje ankietę. Ankieta zapewnia całkowitą anonimowość jej uczestników. Oprócz pytania o ocenę, ankieta zawiera pole tekstowe. Pole to może zostać uzupełnione przez klienta stając się źródłem dodatkowych informacji.
Podsumowując krótką ankietę dla klienta:
- Ankieta jest całkowicie anonimowa.
- Zapewnia maksymalny udział w ankiecie
- Pozwala na dostosowanie kolorystyki do własnych potrzeb
- Daje możliwość rozszerzenia odpowiedzi udzielanej przez klienta
- Jest czytelna zarówno na komputerach jak i na smartfonach
- Krótki adres www pozwala na przesyłanie jej np. SMS-em
Ankieta jest udostępniana w 2 wersjach.
Wersja FREE jest bezpłatna i zawiera kilka ograniczeń: ilości aktywnych ankiet, ilości wejść na stronę ankiety, brak możliwości przekierowania po oddaniu głosu.

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.