logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

Kiedy zmiany na zewnątrz firmy zachodzą szybciej niż w jej wnętrzu, zbliża się jej koniec ☠
Jack Welch - General Electric.

Strona główna · organizacja · Uporządkowany tydzień pracy

Uporządkowany tydzień pracy

Jeżeli masz trudności z organizacją pracy i zawsze w piątek nadrabiasz zaległości z całego tygodnia to może warto skusić się na WeekPlan. WeekPlan to narzędzie do planowania tygodniowego dnia pracy.
Główną, korzyścią z jego stosowania jest zaplanowanie najbliższego tygodnia; szczególnie powtarzających się sekwencji zdarzeń w tygodniu. Nie odkładaj na potem! Dzięki tylko tygodniowemu zapisowi, w psychice pojawia się wewnętrzna potrzeba załatwienia sprawy w wyznaczonym terminie, bez odkładania - bo nie ma gdzie 🙂.

Planowanie jest potęgą!

Dzięki planowi łatwiej Ci będzie uniknąć rozpraszających działań - zawsze możesz je umieścić na koniec dnia. Zapisane zdarzenia zawsze są ustawione chronologicznie od najwcześniejszego do najpóźniejszego 📈 - system sam tego pilnuje. Możesz je przesunąć o jeden dzień do przodu lub do tyłu.
Z systemu napewno skorzystają: małe podmioty gospodarcze, handlowcy, sprzedawcy, którzy aktywnie poszukują klientów, agenci handlowi, pośrednicy w sprzedaży i wiele jednoosobowych podmiotów gospodarczych...

ostatnimi czasy ...

  • VOX - głos klienta
  • Numer zgłoszeniowy
  • Uporządkowany tydzień pracy
  • Krótka ankieta czyli VOX
  • Opis Telekonferencji Standard

  • inspiracje ...

  • komunikacja
  • marketing
  • organizacja
  • pod prąd
  • "Dlaczego robić z nami biznes? - bo rozwiążemy Twój problem lub ... wskażemy rozwiązanie"

    komunikacja

    Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

    marketing

    Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

    organizacja

    Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.