logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

✋ WeekPlan to gotowy plan tygodnia do prowadzenia Twojego biznesu. Zaplanuj działania, spotkania, sprawy. Panuj nad swoim czasem.
Kontroluj swój czas i priorytety..

Strona główna · organizacja · Zbieranie danych od mieszkańców

Zbieranie danych od mieszkańców

W czasie pandemii 🧬 trudne niekiedy stają się podstawowe czynności.
W spółdzielniach mieszkaniowych, wspólnotach, mieszkaniach komunalnych czy innych grupach, które rozliczają się zbiorczo problemem staje się np. zbieranie informacji o zużytej wodzie, podejmowanie decyzji wspólnych.
Dużym ryzykiem zakaźnym 😷 jest wysyłanie osoby, która obejdzie pewną grupę ludzi w celu zebrania danych. Pewnym rozwiązaniem jest informacja przekazana telefonicznie (ma jednak wiele wad).

Rozwiązanie na czas pandemii

Natomiast doskonałym - na czas pandemii i nie tylko - rozwiązaniem może okazać się usługa Zbieracz Danych. Wystarczy, że użytkownik prześle uporządkowane dane SMS-em o treści np. "145#6#1248#879".
Usługa Zbieracz Danych je odbierze i obsłuży. Na koniec prześle zwrotnego SMS-a, że dane obsłużono poprawnie. Może nawet obliczyć kwotę do zapłaty i przesłać ją w tym SMS-ie. W przypadku niepoprawnych danych, wysłany zostanie SMS o tym, że dane są niepoprawne.

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.