logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją
marketing via sms

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Strona główna · SMS · Nowi klienci dzięki technologii

Nowi klienci dzięki technologii

Nowi klienci dzięki technologii
Technologie mobilne pozwalają na gromadzenie dużych ilości informacji o użytkownikach. Ilość tych danych jest naprawdę pokaźna, zaś jakość oparta jest o twarde dane. Tu nie ma miejsca na przypuszczenia, ankiety - to fakty. Fakty wynikające z podpisanych umów, logowań w poszczególnych nadajnikach, przesyłane dane. Możemy zakupić u operatorów telekomunikacyjnych wysyłkę marketingową do zdefiniowanej przez nas grupy odbiorców.
Operatorzy oczywiście nie mogą przekazać nam numerów abonentów, bo nie są do tego upoważnieni (RODO). Jednakże, treść wiadomości może zachęcać interakcji (wejście na stronę www, odpowiedź na dedykowany numer SMS itp), a w związku z tym grupa zainteresowanych odbiorców, może podjąć działania, które pozwolą nam na nawiązanie z nimi kontaktu.
Warunkiem usługi jest aby wygenerowanych rekordów było nie mniej niż 10.000.
Odbiorców wiadomości możemy odfiltrować wg dostępnych danych podawanych przez klientów podczas podpisywania umowy; będą tu np. wiek, płeć, adres, firma/osoba fizyczna itp.

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.