logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją
marketing via sms

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Strona główna · SMS · SMS marketing - oferta czyli ceny za SMSy i nie tylko

SMS marketing - oferta czyli ceny za SMSy i nie tylko

Oferta SMS, smartfon wiadomości
Nasza platforma oferuje następujące możliwości w zakresie SMS:
- wysyłanie pojedynczych wiadomości
- wysyłanie masowych wiadomości
- książka kontaktowa
- własne pole nadawcy
- długie wiadomości do max. 6 krotność pojedynczej
- wiadomości cykliczne
- wiadomości odłożone w czasie
- szablony wiadomości
- odbiór wiadomości
- dedykowany numer do odbioru wiadomości
- współdzielony numer do odbioru wiadomości
- krótkie linki
Większość oferowanych usług jest bezpłatna.
Koszt wysłania 1 wiadomości SMS o standardowej długości do 160 znaków wynosi 0,13zł netto. Wiadomość może być wysłana z Twoim polem nadawcy, z numerem losowym naszego serwisu lub z numerem skróconym. Na 2 ostatnie formy wysłanych wiadomości odbiorca może odpowiedzieć klikając odpowiedz na swoim telefonie. Aby poznać szczegóły naszego serwisu zapraszamy do utworzenia konta

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.