logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją
Próba dystansu

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Strona główna · blog · Jak to się zaczęło

Jak to się zaczęło

Pracujemy razem

Jak zwykle tzw. przypadek

Jak doskonale wiemy, przypadków nie ma więc, chyba jakiś był plan ... . W czasach gdy uwolniony został rynek połączeń telefonicznych (najpierw międzymiastowych), pojawiła się możliwość automatyzacji usługi faksu. Część osób pamięta to urządzenie i pliki kartek, które się wysyłało z różnym powodzeniem 😌. W większości małych i średnich firm wysyłanie i odbieranie faksów wykonywano ręcznie i półautomatycznie.

Dzięki współpracy z naszym partnerem nasza firma udostępniła usługę która pozwalała całkowicie zautomatyzować wysyłanie i odbieranie faksów. W szczytowym okresie obsługiwaliśmy blisko 2 tys. firm i odbieraliśmy ponad 500.000 faksów miesięcznie. Te wartości jak na tak małą firmę jak nasza były naprawdę dobrym wynikiem.
W miarę rozwoju technologii internetowych faks zostawał wyparty przez email chociaż nadal wiele firm z niego korzysta. Dla ciekawości podam, że ilość odebranych faksów przez naszych klientów w 2019r była zaledwie o ok 1/4 mniejsza niż w 2009r - roku w którym nasi klienci odebrali najwięcej faksów.
I tak już zostało. Nasze zainteresowania to poszukiwanie usprawnień👍 w funkcjonowaniu małego i średniego biznesu.

Bez nadmiernej ingerencji

Nasze usługi zawsze mają charakter uzupełniający, przez co zazwyczaj nie ingerujemy w infrastrukturę teleinformatyczną naszych klientów. Nasze usługi łatwo 📌 "wpiąć" i "wypiąć" z systemu - tak są przygotowywane.
Dlatego, jeżeli zaczynasz biznes, prowadzisz małą lub średnią firmę napewno coś dla siebie u nas znajdziesz. Zapraszamy

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.