logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją
Próba dystansu

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Strona główna · blog · Narzędzia dla małej firmy

Narzędzia dla małej firmy

Dostarczamy produkty, które w pierwszej kolejności pomagają małym firmom zaistnieć w internecie i rozwinąć biznes, korzystając między innymi z internetu. Mała firma, niewielki, zazwyczaj jedno- lub kilkuosobowy podmiot gospodarczy. A jednak, to właśnie takie podmioty stanowią o polskiej gospodarce! Większość z takich firm w sposób naturalny zajmuje się drobnym handlem, usługami czy niewielką, zazwyczaj mało zautomatyzowaną produkcją. Zazwyczaj nie korzystają w biznesie z rozbudowanych i skomplikowanych rozwiązań.
Jednak internet ma to do siebie, że niekiedy proste, tanie i funkcjonalne rozwiązanie kosztuje grosze, mimo, że dominujące na rynku rozwiązanie jest skomplikowane, posiada miliony funkcji i jest niebywale drogie.

Jesteśmy firmą niszową, skoncentrowaną na dostarczaniu efektywnych rozwiązań wąskiej grupie klientów biznesowych: właśnie dla Was - mikro i małych firm - tworzymy, udostępniamy i zmieniamy nasze produkty.

Narzędzia z zakresu marketingu, reklamy, promocji są w zasadzie stosowane w niewielkim stopniu przez tak małe firmy. A to duża szkoda, bo właśnie w takich firmach wzrost obrotów rzędu 30-40% na akcji promocyjnej jest normą. Dostarczamy spory wybór takich narzędzi. Są one stale dostosowywane do mentalności współczesnego klienta, wciąż aktualizowane, ulepszane, podążające za klientem.
Dostosowane do minimalizmu nawet najmniejszej firmy: telefon i komputer; działają przynosząc korzyści dla ich użytkowników. Zwykły mail może sprzedawać, tak po prostu mimo woli 🤩

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.