logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

Kiedy zmiany na zewnątrz firmy zachodzą szybciej niż w jej wnętrzu, zbliża się jej koniec ☠
Jack Welch - General Electric.

Telekonferencja w zawodzie nauczyciela

Telekonferencja w zawodzie nauczyciela
1 minuta czytania, dodany 29.09.2018r Osobami, które najczęściej korzystają z telekonferencji są ... nauczyciele oraz prowadzący różne kursy. Nie są to oczywiście nauczyciele ze szkoły podstawowej, raczej nauczyciele czy osoby uczące np. języków obcych lub prowadzące różne inne kursy.
Dużym plusem w realizacji nauczania jest możliwość czasowego wyciszenia użytkowników dzięki czemu, można wyraźnie słyszeć tylko to co mówi wybrany przez nas uczestnik, bez dodatkowego szumu czy pogłosu.

Czytaj dalej

Telekonferencja bez względu na odległość i miejsce

telekonferencje z ławeczki
1,5 minuty czytania, dodany 13.07.2018r Twój sukces w biznesie zależy od wielu ludzi. Ze wszystkimi nie możesz się spotkać ale ze wszystkimi możesz rozmawiać!
Telekonferencje to usługa, umożliwiająca rozmowę kilku osób jednocześnie niezależnie od odległości.
Nasze telekonferencje mogą być prowadzone przy wykorzystaniu dowolnego telefonu (również komórkowego!), nie jest potrzebny specjalny telefon do prowadzenia telekonferencji. Nie ma potrzeby przebywania przy komputerze czy połączeniem z internetem. Opracowane zostały z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach oraz nauczycielach.

Czytaj dalej

<< Pierwsza < poprzednia [2 / 2] następna > Ostatnia >>

ostatnimi czasy ...

  • VOX - głos klienta
  • Numer zgłoszeniowy
  • Uporządkowany tydzień pracy
  • Krótka ankieta czyli VOX
  • Opis Telekonferencji Standard

  • inspiracje ...

  • komunikacja
  • marketing
  • organizacja
  • pod prąd
  • "Dlaczego robić z nami biznes? - bo rozwiążemy Twój problem lub ... wskażemy rozwiązanie"

    komunikacja

    Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

    marketing

    Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

    organizacja

    Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.