logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Opis Telekonferencji Standard

Telekonferencja STANDARD - szczegółowy opis

W związku z pytaniami o szczegóły usługi telekonferencja STANDARD przedstawiamy szerszy jej opis oraz sposób użytkowania usługi. Jest to telekonferencja, w której koszt połączenia ponosi każdy z uczestników oddzielnie. Dużą zaletą usługi jest jej stała dostępność niezależnie od miejsca i czasu - większość ofert rynkowych ma tu różne ograniczenia.

Czytaj dalej

Telekonferencje PREMIUM - telekonferencja z moderacją

Opis usługi Telekonferencje PREMIUM - telekonferencja z moderacją uczestników oraz własnymi ustawieniami. Jest to usługa dla bardziej wymagających użytkowników niż telekonferencja standard. W pełni zarządzana przez administratora. Dostępna dla każdej firmy, również cenowo.
Telekonferencja z moderacją uczestników - podstawowe cechy:
- ze względu na zapewnienie wysokiej jakości przekazywanego głosu ilość osób uczestniczących jest ograniczona do 19 osób
- maksymalny czas konferencji: bez ograniczeń
- darmowy numer lokalny w wybranej strefie, jest wliczony w cenę usługi
- ochrona dostępu PIN-em dla zapewnienia poufności rozmowy
- wysoka jakość dźwięku, dzięki zastosowaniu najnowszych osiągnięć z zakresu transmisji głosu

Czytaj dalej

Telekonferencja w zawodzie nauczyciela

Telekonferencja w zawodzie nauczyciela
1 minuta czytania Osobami, które najczęściej korzystają z telekonferencji są ... nauczyciele oraz osoby prowadzące różne kursy. Nie są to nauczyciele ze szkoły podstawowej, raczej nauczyciele czy osoby uczące np. języków obcych lub prowadzące różne inne kursy.
Na marginesie - pandemia sprawiła, że telekonferencja, wideokonferencja zagościły we wszystkich domach.
Dużym plusem w realizacji nauczania via telekonferencja jest możliwość czasowego wyciszenia użytkowników dzięki czemu, można wyraźnie słyszeć tylko to co mówi wybrany przez nas uczestnik, bez dodatkowego szumu czy pogłosu.

Czytaj dalej

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.