logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Korzyści z telekonferencji

1 minuta czytania, dodany 29.01.2019r
Korzyści z telekonferencji
Nowoczesna firma to dynamika i zmienność - jedyną stałą jest niepewność. W tym artykule poznasz korzyści z telekonferencji jakie może uzyskać Twoja firma.
Niewiele osób ma czas na wysiadywanie na długich spotkaniach i konferencjach. Dodatkowa pandemia ogranicza nam możliwości spotkań. Coraz częściej patrzymy na czas jako wartość. Koszt przejazdu na spotkanie coraz częściej jest postrzegany jako niepotrzebny wydatek. To są fakty.
Jeśli tak postrzegasz swój biznes to zapoznaj się z zestawem korzyści jakie płyną wraz z wprowadzeniem telekonferencji do firmy. Poznaj też naszą ofertę telekonferencji . Telekonferencja to po prostu rozmowa kilku osób przez telefon. Mając wykupioną naszą usługę zorganizujesz konferencję "w lot". Bez czekania na przydział numeru, bez limitu czasu na telekonferencję. W przeciwieństwie do rozwiązań opartych o urządzenia np. w telefonie komórkowym, nasze rozwiązanie jest zewnętrzne w stosunku do infrastruktury telekomunikacyjnej w firmie.
Dla kogo będzie to dobre rozwiązanie?
- Twoja praca wymaga wielu jednoczesnych rozmów, często z tymi samymi osobami

Czytaj dalej

Telekonferencja bez względu na odległość i miejsce

telekonferencje z ławeczki
1,5 minuty czytania, dodany 13.07.2018r Twój sukces w biznesie zależy od wielu ludzi. Ze wszystkimi nie możesz się spotkać ale ze wszystkimi możesz rozmawiać!
Telekonferencje to usługa, umożliwiająca rozmowę kilku osób jednocześnie niezależnie od odległości.
Nasze telekonferencje mogą być prowadzone przy wykorzystaniu dowolnego telefonu (również komórkowego!), nie jest potrzebny specjalny telefon do prowadzenia telekonferencji. Nie ma potrzeby przebywania przy komputerze czy połączeniem z internetem. Opracowane zostały z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach oraz nauczycielach.

Czytaj dalej

<< Pierwsza < poprzednia [3 / 3] następna > Ostatnia >>

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.