logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Na wypadek awarii, klęsk żywiołowych

Doświadczeni zdalni pracownicy wiedzą, że jednym z atutów tego typu pracy jest to, że nie trzeba się martwić o wykonanie pracy w czasie złej pogody, nieszczęśliwych wypadków i katastrof. Mając sprawnie działające domowe biuro możesz pracować w prawie każdym rodzaju zagrożenia.
Prawdę powiedziawszy, sytuacje kryzysowe zdarzają się bez ostrzeżenia i stanowią ogromny problem dla firm w chwili gdy się to zdarzy.

Czytaj dalej

Praca zdalna - jakie technologie?

Jeżeli zastanawiasz się z jakich rozwiązań skorzystać przy organizacji, jakie są najczęściej stosowane rozwiązania w pracy zdalnej?
Poniżej podaję 5 najczęściej stosowanych rozwiązań technologicznych używanych w pracy zdalnej. Są to:
a/ 20% - Wirtualna sieć prywatna (VPN)
b/ 18% - Oprogramowanie do komunikacji i współpracy
c/ 18% - Systemy telefoniczne

Czytaj dalej

Przydatne narzędzia do pracy zdalnej

W pracy zdalnej dobrze jest korzystać z narzędzi, które tą pracę wspomagają bądź ułatwiają. Poniżej zamieszczamy informację o aplikacjach, z krótkim ich opisem.
Niektóre z tych aplikacji są bezpłatne w zakresie podstawowych funkcji. Prawie wszystkie mają wersję demo lub trial.
#Slack: Pozwala uniknąć nagromadzenia maili i dokumentów dotyczących projektu, z których korzystają pracownicy na różnych platformach. Jest zintegrowany z sieciami społecznościowymi.

Czytaj dalej

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.