logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją
System wsparcia sprzedaży

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Aktywna sprzedaż - jak poprawić wyniki?

Niezliczona liczba kontaktów i ... mizerny efekt sprzedaży. Zdecydowana większość sprzedawców ma takie doświadczenie zawodowe. Po głowie chodzi myśl, że kontakty były nietrafione jednak zazwyczaj chodzi o coś innego.
Niekiedy sprzedajemy zabierając się za sprzedaż w nieprawidłowy sposób. Najczęstszym błędem jest to że ... chcemy sprzedać, a dokładnie: sprzedać jak najszybciej. To duży błąd.
Kolejną sprawą jest to, że nie traktujemy sprzedaży jako procesu ale jako transakcję, co oznacza, że podświadomie przeznaczamy na nią zbyt mało czasu. A to się mści słabymi wynikami sprzedażowymi.
Przykładów jak nie sprzedawać można by długo mnożyć - ale nie oto chodzi.

Czytaj dalej

<< Pierwsza < poprzednia [2 / 2] następna > Ostatnia >>

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.