logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją
Próba dystansu

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Słuchaj aktywnie, nie przerywaj

1 minuta czytania Słuchanie jest kluczem do zdobycia serca i umysłu Twoich klientów. Twoim pierwszym celem podczas spotkania/rozmowy z klientem jest pokazanie, że go naprawdę słuchasz. Że, rzeczywiście go rozumiesz, że naprawdę (za)dbasz o jego interes, że pomożesz gdy będzie taka potrzeba.
Nawet jeśli już wiesz, co jest problemem klienta i jak sobie z tym poradzić, nie przerywaj, nie wymądrzaj się, nie wchodź w słowo. Wręcz przeciwnie, używaj aktywnego słuchania: okazuj, że jesteś bardzo zainteresowany tym, co mówi klient,

Czytaj dalej

Jak radzić sobie z zastrzeżeniami klientów

1,5 minuty czytania Zastrzeżenia po stronie nabywcy są naturalnym zjawiskiem w relacji klient - sprzedawca. Klienci przez zastrzeżenia, a nawet opór wskazują na przyczyny z powodu których nie chcą w tej chwili kupić produktu/usługi jako takiego lub nie chcą kupić właśnie od Ciebie.
Nieprofesjonalny sprzedawca rozczaruje się, gdy pojawiają się zastrzeżenia, zniechęca się, naciska emocjonalnie, popełnia elementarne błędy sprzedażowe, które w efekcie nie pozwolą mu na zamknięcie transakcji. Wtedy rezygnuje z takiego klienta i szuka kolejnego, któremu może sprzedać swój towar. Jednak może sprzedać tylko wtedy, gdy nie pojawiają się obiekcje po stronie nabywcy.
Nie jest to mądre ani profesjonalne podejście do pracy.

Czytaj dalej

Praca i życie prywatne

Kobiera i równowaga
1 minuta czytania Myślę, że bezpowrotnie mijają czasy gdy dla pracownika ważniejsza była firma niż życie prywatne. Jeszcze niektóre korporacje próbują utrzymać ten przestarzały model relacji ale są skazane na porażkę w tym zakresie. Czasy dyktatu pracy bezpowrotnie (mam nadzieję) przeminęły. Wielu dzisiaj dostrzega, że pracownik (przedsiębiorca też 🤠), który ma czas dla siebie, na realizację swoich pasji jest po prostu lepszym, kreatywniejszym i wydajniejszym w pracy zawodowej.

Czytaj dalej

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.