logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją
Próba dystansu

Kiedy zmiany na zewnątrz firmy zachodzą szybciej niż w jej wnętrzu, zbliża się jej koniec ☠
Jack Welch - General Electric.

Całkowicie nieznany wróg ...

Praca w dobie koronawirusa
2 minuty czytania, dodany 20.03.2020r Trzeba powiedzieć to ze smutkiem, że pojawienie się koronawirusa przewróciło gospodarkę kraju do góry nogami. Giełda spadła 〽️ o 60%, niektóre akcje straciły w ciągu 2 tygodni 80% wartości a i to nie koniec spadków. Biznes stanął w miejscu w dosłownym rozumieniu. Cały kraj wszedł w kwarantannę, której końca 📆 nikt nie zna.
Ale - przynajmniej dla części firm - jest dobra wiadomość 📯 pracę można zorganizować zdalnie. To co jeszcze do niedawna wydawało się fikcją i niemożliwe stało się rzeczywistością dla wielu.

Czytaj dalej

Jak to się zaczęło

Pracujemy razem

Jak zwykle tzw. przypadek

Jak doskonale wiemy, przypadków nie ma więc, chyba jakiś był plan ... . W czasach gdy uwolniony został rynek połączeń telefonicznych (najpierw międzymiastowych), pojawiła się możliwość automatyzacji usługi faksu. Część osób pamięta to urządzenie i pliki kartek, które się wysyłało z różnym powodzeniem 😌. W większości małych i średnich firm wysyłanie i odbieranie faksów wykonywano ręcznie i półautomatycznie.

Czytaj dalej

<< Pierwsza < poprzednia [4 / 4] następna > Ostatnia >>

ostatnimi czasy ...

  • VOX - głos klienta
  • Numer zgłoszeniowy
  • Uporządkowany tydzień pracy
  • Krótka ankieta czyli VOX
  • Opis Telekonferencji Standard

  • inspiracje ...

  • komunikacja
  • marketing
  • organizacja
  • pod prąd
  • "Dlaczego robić z nami biznes? - bo rozwiążemy Twój problem lub ... wskażemy rozwiązanie"

    komunikacja

    Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

    marketing

    Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

    organizacja

    Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.