logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją
Próba dystansu

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Sytuacje krytyczne - praktyka nie wygląda dobrze

Ostatnio jedna z firm, która dostarcza dla nas usługi serwerowe miała awarię. Zdarza się ...
Zaglądam na stronę firmy ... - brak dostępu, zaglądam na stronę pod inną marką ... - brak dostępu. Wygląda na poważną awarię
Wchodzę na profil Twittera, ostatni wpis sprzed 4 miesięcy 😱.
Wchodzę na Facebook-a, jest info 👍, ale wpisane półtorej godziny po pojawieniu się problemu. Czytam, że trwają prace konserwacyjne, że na 3 serwerach, że w wyniku awarii ... 🤥. Brak informacji o awarii na 2 serwerach, z których korzystamy. Czytam zgryźliwe komentarze - norma w takiej sytuacji.

Czytaj dalej

Spotkania w czasie pandemii i nie tylko

Spotkania w czasie pandemii
2 minuty czytania, dodany 26.03.2020r Ostatnio rozmawiałem z nieco przerażoną znajomą księgową.
Mówi do mnie (dniu 25.03.2020r): "Panie Adamie, na jutro jest umówione spotkanie rady nadzorczej firmy. Prawie 20 osób z różnych miejsc Polski (około 100km)! Albo zarażą nas, albo my ich i się to rozniesie, a na pewno jest to spore zagrożenie!". Pomijam absurdalność tego spotkania w chwili pandemii 😱.
Jednak, firma w której pracuje grubo ponad 100 osób nie korzystała z konferencji w formie video czy telefonicznej!

Czytaj dalej

O zaufaniu w biznesie ponownie

2 minuty czytania, dodany 3.10.2019r
Zaufanie w biznesie
Ostatnio czytałem o apelu, jaki jedna z agentek ubezpieczeniowych przesyłała do "sióstr i braci w zawodzie".
Była chora na raka, z opisu wynikało, że bardziej potrzebuje pieniędzy na szeroko rozumianą rehabilitację niż na leczenie, które chyba było zakończone. Jednak nie o to chodzi.
Napisała, że nigdy nie pomyślała, że w jej wieku, może się to przytrafić. To prawda miała niespełna 40 lat ... .

Czytaj dalej

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.