logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

Kiedy zmiany na zewnątrz firmy zachodzą szybciej niż w jej wnętrzu, zbliża się jej koniec ☠
Jack Welch - General Electric.

Strona główna · marketing · Podpis maila czyli jak przy okazji zaciekawić?

Podpis maila czyli jak przy okazji zaciekawić?

1 minuta czytania
Więcej niż podpis maila
Wysyłasz zapewne wiele maili. Nie widzisz w tym nic nadzwyczajnego. Czy wiesz, że te codzienne maile mogą być przy okazji doskonałym narzędziem pozyskiwania kontaktów .... Tak, dokładnie tak jak piszę: "przy okazji" 🙂.
Niestety nie stanie się to samo, chociaż nie można nie doceniać informacji, którą przekazują sobie nasi klienci.

Podpis maila to niedoceniane narzędzie marketingowe

Wiele firm, szczególnie tych dużych zna efektywność podpisu e-mail. Krótki tekst na końcu każdego maila to nie tylko "zwykły" podpis ale potężne narzędzie biznesowe👍. Już dawno zauważono, że podpis e-mail może odgrywać duże znaczenie w promocji biznesu. Pozwala zwrócić uwagę, zaciekawia, sugeruje, intryguje ... W efekcie większa sprzedaż i przychody.
Co zatem powinien zawierać poprawny podpis email aby działał jak powyżej?
Będą to na pewno: nazwa firmy, Twoje imię i nazwisko, stanowisko (nie zawsze), dane kontaktowe - to niezbędne minimum, które raczej nie wzbudzi emocji. Jednak większość maili właśnie jest taka.

Czy nie wystarczy lakoniczny podpis maila?

To zależy od Ciebie, czy chcesz wariant minimum czy maksimum 😎 - czy jeździsz najtańszym autem czy jednak szukasz czegoś lepszego?
Co zatem można dodać do podpisu email, do już wymienionych powyżej danych?
Możesz jeszcze dodać adresy profili w mediach społecznościowych, adres strony www, bloga .... i już robi się ciekawiej.
Jednak jak dodasz jeszcze informację o najbliższych wydarzeniach, promocjach, nowym produkcie, zapisaniu się na wydarzenie to otrzymujesz (przy okazji) marketingowy dynamit.
Jak to zrobić szybko i dobrze? Skorzystaj z usługi SYGNATURKA 👍.

ostatnimi czasy ...

  • VOX - głos klienta
  • Numer zgłoszeniowy
  • Uporządkowany tydzień pracy
  • Krótka ankieta czyli VOX
  • Opis Telekonferencji Standard

  • inspiracje ...

  • komunikacja
  • marketing
  • organizacja
  • pod prąd
  • "Dlaczego robić z nami biznes? - bo rozwiążemy Twój problem lub ... wskażemy rozwiązanie"

    komunikacja

    Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

    marketing

    Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

    organizacja

    Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.