1 minuta czytania
Internet to domena klienta. To klient decyduje jakie strony przeglądać, w jakich ankietach uczestniczyć, gdzie zatrzymać się dłużej. Warto uwzględnić te priorytety naszego klienta.
Warto uwzględnić czas. A jeżeli tak, to warto wypróbować
VOX.
VOX to krótka ankieta, która zawiera tylko jedno pytanie, a raczej prośbę o ocenę (opinię). Ankieta pozwala na zakres odpowiedzi od 1 do max. 10.
Taka formuła zapytania daje duże szanse na udział w ankiecie.
Dzięki temu, że ankieta jest krótka, liczba osób głosujących jest zbliżona do liczby wchodzących na ankietę. Ankiety rozbudowane mają niewielki odsetek uczestników w stosunku do osób wchodzących.
Czytaj dalej
Funkcjonowanie firmy wymaga niekiedy opracowania
systemu zgłoszeń.
Nie zawsze zgłoszenia w postaci formularza internetowego są dobrym czy praktycznym rozwiązaniem. Wszyscy też wiemy, że naturalną formą komunikacji jest mowa ludzka. Dlatego też przydatnym rozwiązaniem jest
telefoniczny system zgłoszeń.
Rozwiązanie to działa w sposób zbliżony do automatycznej sekretarki. Różnica polega na tym, że całość usługi oparta jest o system informatyczny i telefoniczny numer zgłoszeniowy. Zgłoszenia klientów przesyłane są w formie pliku głosowego na ustalony adres email przypisany do usługi. Możliwość odsłuchania pliku nie jest zatem związana z miejscem, nadto plik można przesłać dalej.
Czytaj dalej
Faks wirtualny (fax internetowy) to nowe spojrzenie na stary pomysł
Rozwiązanie jest praktyczne i proste w obsłudze. Obsługa faksu wirtualnego odbywa się przez program pocztowy jak email stąd inna nazwa: fax2mail.
Od dzisiaj wszystkie Twoje faksy są w jednym miejscu: w programie pocztowym.
Odbierasz faksy jak korespondencję e-mail. Cicho i dyskretnie.
Faksy wysyłasz wprost z komputera z dowolnego programu pocztowego.
Dwa podstawowe rozwiązania - w zależności od potrzeb.
Pełny komfort. Nowe nieznane funkcje faksu: mobilność, poufność, automatyczna archiwizacja.
Czytaj dalej