logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

Kiedy zmiany na zewnątrz firmy zachodzą szybciej niż w jej wnętrzu, zbliża się jej koniec ☠
Jack Welch - General Electric.

Strona główna · Polityka Jakości

Polityka Jakości

Polityka firmy AUX w zakresie zarządzania jakością serwisów internetowych.

Polityka naszej firmy w zakresie zadowolenie klienta

🏆 Posiadanie zdolności do ciągłego dostarczania wyrobu spełniającego wymagania klienta.
🏆Dostarczanie klientowi wyrobu spełniającego jego wymagania.
🏆 Działania na rzecz zwiększenia zadowolenia klienta.
🏆 Ciągłe doskonalenie stosowanego systemu zarządzania jakością obsługi klienta

Cele dotyczące jakości

🎯 Orientacja na klienta
🎯 Określenie wymiernych celów i wymagań dotyczących oferowanych usług
🎯 Terminowa realizacja umów i dostarczania usług
🎯 Konkurencyjne ceny naszych usług

Sposoby realizacji polityki jakości

⭐ Zapewnienie odpowiedniej infrastruktury technicznej
⭐ Stałe podnoszenie kwalifikacji.
⭐ Oferowanie klientom nowych rodzajów usług
⭐ Kreowanie nowych usług i produktów
⭐ Okresowy przeglądy funkcjonowania systemu zarządzania jakością
⭐ Pełne zaangażowanie w tworzenie usług i spełnianie wymagań klientów
⭐ Utrzymywanie ścisłych i dobrych kontaktów z klientem po udostępnieniu usługi.

ostatnimi czasy ...

  • VOX - głos klienta
  • Numer zgłoszeniowy
  • Uporządkowany tydzień pracy
  • Krótka ankieta czyli VOX
  • Opis Telekonferencji Standard

  • inspiracje ...

  • komunikacja
  • marketing
  • organizacja
  • pod prąd
  • "Dlaczego robić z nami biznes? - bo rozwiążemy Twój problem lub ... wskażemy rozwiązanie"

    komunikacja

    Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

    marketing

    Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

    organizacja

    Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.