logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Strona główna · Polityka Jakości

Polityka Jakości

Polityka firmy AUX w zakresie zarządzania jakością serwisów internetowych.

Polityka naszej firmy w zakresie zadowolenie klienta

🏆 Posiadanie zdolności do ciągłego dostarczania wyrobu spełniającego wymagania klienta.
🏆Dostarczanie klientowi wyrobu spełniającego jego wymagania.
🏆 Działania na rzecz zwiększenia zadowolenia klienta.
🏆 Ciągłe doskonalenie stosowanego systemu zarządzania jakością obsługi klienta

Cele dotyczące jakości

🎯 Orientacja na klienta
🎯 Określenie wymiernych celów i wymagań dotyczących oferowanych usług
🎯 Terminowa realizacja umów i dostarczania usług
🎯 Konkurencyjne ceny naszych usług

Sposoby realizacji polityki jakości

⭐ Zapewnienie odpowiedniej infrastruktury technicznej
⭐ Stałe podnoszenie kwalifikacji.
⭐ Oferowanie klientom nowych rodzajów usług
⭐ Kreowanie nowych usług i produktów
⭐ Okresowy przeglądy funkcjonowania systemu zarządzania jakością
⭐ Pełne zaangażowanie w tworzenie usług i spełnianie wymagań klientów
⭐ Utrzymywanie ścisłych i dobrych kontaktów z klientem po udostępnieniu usługi.

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.